Soti si sotii sub Cuvantul Lui Dumnezeu, Acoperamantul Duhului Sfant si al Maicii Domnului 

marți, 8 octombrie 2013

Vorbaretele dIn jurul salatei

Dupa o prima salata a prieteniei, in urma cu trei ani,  la botezul lui Alexie, unde mama Camelia si nasa Angela ne-au invitat, am organizat in aceasta toamna, in memoria parintelui Dumitru si a preotesei Maria Staniloae dar si a celorlati parinti duhovnicesti contemporani cu bunicii nostri,  o dubla cununie. 

Cu aceasta ocazie,  ne-am invitat rudele si prietenii pentru a le  cunoaste  pe  finele noastre,  Elena Mihaela si Mihaela Luminita, carora dorim sa le daruim retetele de succes ale salatelor pregatite, astfel incat traditia salatei prieteniei sa nu se opreasca la noi.

Cine suntem?!

Angela, Alina Mariana, Camelia, Daniela,  Ellen Tana Adriana, Florina Valentina, Geanina, Mihaela, Maria, Nicoleta, suntem cateva  dintre multele admiratoare si ascultatoare ale Sfintei Mari Mucenite Ecaterina si ale Sfantului Proroc Ilie Tesviteanul.

Urmand exemplul Elenei, doamna noastra preoteasa, de la care am invatat cat de frumoasa este prietenia in care sunt incluse Maica Domnului  si Sfintele Mucenite, ne-am reunit in jurul Salatei Prieteniei, in amintirea minunatelor zile cand participam impreuna, duminica la Sfanta Liturghie in biserica inimilor noastre, acolo unde unele dintre noi ne-am unit cu sotii nostri prin Taina Cununiei sau ne-am increstinat pruncii prin Taina Botezului.
 

Cum in jurul unei salate este loc suficient, am primit cu drag langa noi si pe alte iubitoare de prietenie, fie ca acestea ne sunt rude sau prietene de o viata, cum sunt Alexandra, Angelica Raluca,  Antoaneta, Cristina, Georgeta, Ioana, Loretti Mihaela, Luana, Oana Georgiana,  Ruxandra Daniela, Veronica Rodica,  fie ca sunt persoane nou intalnite in cea de a doua biserica draga sufletelor noastre  si  in alte biserici la fel de dragi, fie ca sunt persoane intalnite prin piete de flori si legume, pe strada sau prin intermediul blogurilor:  Ana Maria, Constanta, Claudia, Georgeta, Ioana, Ioana, Iuliana, Nicoleta  Eugenia,  Maria, Maura, Tereza.

De sus, din cer, Anisoara, Sofia, Victorita, impreuna cu toate persoanele dragi plecate la Domnul, se bucura alaturi de noi de fiecare data cand organizam evenimente cu salate.

Am pomenit partea feminina a salatei prieteniei, pentru ca stim cu totii cat de guralive suntem noi femeile, insa cei care merita toate cununile sunt sotii, bunicii, tatii, socrii, nasii, fratii, unchii, nepotii, fiii, finii si prietenii nostri. Acestia,  sunt discreti si prin sustinerea lor, noi guralivele, reusim sa facem salate gustoase si prietenoase, asa cum suntem convinse ca fac multe familii ortodoxe in casele si bisericile  lor, urmanad exemplul parintilor duhovnicesti care se roaga Lui Dumnezeu, Maicutei Sale si Tuturor Sfintilor pentru pace si prietenie intre oameni.

Evenimentele din viata noastra, fie ca sunt pline de bucurie, fie ca sunt traversate de tristete, se desfasoara in comunitate si comuniune cu cei dragi, pentru ca fara sprijinul celor apropiati  nu ne-am putea bucura pe deplin sau am fi doborati de durere.

O cununie este un eveniment plin de bucurie. O dubla cununie este subiect de povestit si la stranepoti, drept pentru care spre a nu uita toate detaliile, le vom cuprinde intr-un Jurnal de cununie, la care inca mai lucram si speram ca  maine sa fie tocmai bun de rasfoit.

Pana atunci, arhiva blogului va sta la dispozitie cu urmatoarele titluri: 

4 comentarii:

  1. Adriana, mulţumesc...faci lucruri minunate!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am lipsit de prin blogosferă în ultima vreme şi nu am apucat să citesc tot. Poate că încet-încet am să recuperez şi am să fiu prezent la cele care-s pregătite aici pentru minţile şi sufletele celor ce citesc.
    Aşa, Adriana, că trebuie să ai răbdare şi cu cei întârziaţi. [blush]

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De rabdarte nu duc lipsa iar pentru cititorii veniti mai tarziu, am asezat la loc de frunte arhiva blogului.

      Ștergere