Soti si sotii sub Cuvantul Lui Dumnezeu, Acoperamantul Duhului Sfant si al Maicii Domnului 

joi, 30 octombrie 2014

Mi-am reamintit, spre vesnica lor pomenire

10 ani, 
Intre doua aceleasi Epistole,
Printre Apostoli si Evanghelii,
M-ai purtat Doamne
Sa-mi recapat privirea
Si sa-nteleg:
Fara dragoste, orice as fi,
Sunt un mare nimic!

In urma cu 10 ani, sotul Anisoarei, s-a imbolnavit de cancer, la fel de grav cum in urma cu 40 de ani, sotia lui Nicolae s-a imbolnavit de iubire. In acea perioada am inceput sa particip la Taina Sfantului Maslu.

Astazi, buni parinti, noi ii credem in Cer, unde impreuna cu alti rabdatori de cancer, parinti sau copii, indraznim sa credem ca doar se bucura.

Fara jertfa lor, nu am fi aflat cine suntem, intre cer si pamant.

Biserica, reuneste sambata, 1 noiembrie, familia din cer cu familia de pe pamant, la fel cum face de fiecare data la Sfanta Liturghie si familia adormita, impreuna cu familia treaza, se unesc cu Sfanta Treime.

La vesnica pomenire, legananad in brate colivele aromate, sa nu uitam sa multumim Domnului ca suntem rod al Iubirii Sale.

Si sa pastram momente mai lungi de tacere, poate vor sa ne povesteasca cum este pe Acolo, pe Sus

Dumnezeu sa-i odihneasca si sa  ii bucure pe toti cei adormiti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu