Soti si sotii sub Cuvantul Lui Dumnezeu, Acoperamantul Duhului Sfant si al Maicii Domnului 

marți, 10 decembrie 2013

Hai sa dam mana cu mana cei cu inima crestina


Buna dimineata!

Astazi am primit un mail de la Nicoleta, care se suprapune peste o dorinta mai veche de a mea. Nicoleta este sotia lui Alexandru, mamica Sofiei dar este si sora mea duhovniceasca. In duhul prieteniei, cu toate ca era cu sufletul indurerat, nu a ezitat sa ne ajute in octombrie, participand alaturi de noi la organizarea dublei cununii, si daca v-ati bucurat alaturi de noi, privind fotografiile de nunta, sa stiti ca lor le datoram aceasta bucurie.

Intentionat am folosit cuvantul alaturi de doua ori, la mica distanta pentru ca despre comuniune si comunicare  este vorba in mesajul pe care l-am primit astazi de la Nicoleta.

Hai sa dam mana cu mana cei cu inima crestina si sa fim alaturi pentru cateva ore de cei care de multe ori nu vrea nimeni sa dea mana cu ei pentru ca au mainile murdare, fapt ce ne orbeste deseori si nu vedem ce suflete frumoase au.

http://www.inmemoriasofiei.blogspot.ro/2013/12/acum-de-craciun.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu