Soti si sotii sub Cuvantul Lui Dumnezeu, Acoperamantul Duhului Sfant si al Maicii Domnului 

luni, 30 septembrie 2013

Daruri de la Dumnezeu

Duminica, 6 octombrie 2013, participam la doua cununii, in calitate de nasi.

Am folosit cuvantul cununii pentru ca mirii, adica sotii mireselor, sunt doi frati si cum am ajuns sa fim nasii lor, puteti citi in cele ce urmeaza:

Lunea trecuta, am primit in dar o pereche de fini: doi parinti, care cu doar doua zile in urma si-au increstinat copilul. Nasul copilului ii  este si unchi, fiind frate cu tatal bebelusului. La randul lui, nasul copilului are copii si sotie cu care nu este inca cununat.

Pentru noua familie, nasii sunt precum parintii. Asadar, in loc de o pereche de fini, am primit, gandind ca este trimisa in viata noastra chiar de catre Dumnezeu, si pe cea de a doua pereche.

Am zis DA fara sa stau prea mult pe ganduri. Si pe urma, m-am cam speriat, mai ales cand am aflat ca finii au mare nevoie de ajutor in a-si organiza nunta. 

Sperietura m-a dus cu gandul la furtuna de pe mare si m-am linistit, mai ales ca mi-am amintit ca daca omul cauta mai intai Imparatia Lui Dumnezeu, toate se rezolva usor. 

Mi-am amintit ca si noi, cu toate ca niciodata nu am avut resurse suficiente pentru o nunta, cand am hotarat sa o facem, Dumnezeu ne-a daruit tot ce aveam nevoie.

A fost cea mai frumoasa nunta la care ma participat, pentru ca impreuna cu sotul meu si cu nasii am stabilit cum sa folosim darul pe care un membru al familiei ni l-a daruit in avans. 

Rezultatul: parinti, frati, nasi, prieteni, rude, ne-am simtit bine cateva ore dintr-o zi, impreuna, cand dupa cununia religioasa am petrecut cu voie buna, mancare si bautura, cat sa nu avem burtile pline si pasii sa nu ii avem impletiti cand ne ridicam sa dansam.

Nu la fel de binecuvantati sunt finii mei in ceea ce priveste darul in avans. In schimb, finii mei vorbesc atat de frumos, incat pe langa frumusetea fizica ce se observa cu ochiul liber, sunt convinsa ca au si sufletele frumoase, pentru ca sunt inconjurati de copii: doi, respective patru copilasi traiesc si cresc in ambele familii ale finilor mei.

Am vazut prin filme, ca se deschid liste de daruri pentru proaspetii insuratei. In filme, ca in filme, pretentiile sunt mari si luxoase de multe ori.

Lista noastra, este o lista de bun simt, prin care incercam sa strangem cele necesare pentru organizarea cununiei si am intitulat-o Darul in avans de cununie.

Pentru ca nu vreau sa semene cu cersetoria, dar din dar, va daruiiesc eu inainte ceva, sperand ca daruind voi dobandi.

Va daruiesc acest blog, la care am lucrat exact 8 ore, cu constiinciozitate, cu credinta, cu nadejde si cu dragoste.

Sa va rugati sa avem vreme frumoasa duminica, pentru ca biserica va avea curtea plina de copii. 

Dumnezeu sa va binecuvanteze si sa inmulteasca in casele voastre insutit darul de rugaciune si ajutor material.

Cu drag, va multumesc in numele finilor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu